ימי צילום עסקיים ממלאים תפקיד מכריע בהגדלת המכירות והנעת הצלחה בכל עסק. הם מספקים הזדמנות ליצור סיפורים חזותיים באיכות גבוהה המציגים ביעילות מוצרים או שירותים, ויוצרים זהות ויזואלית חזקה המהדהדת אל הלקוחות. על מנת למקסם את ההשפעה של ימי צילום אלו, יש לאחד אלמנטים שונים ליצירת תוצאה מקיפה ומשכנעת

תכנון קפדני ואסטרטגיית הכיוון החזותי, תוך התחשבות בגורמים כמו קהל יעד, ערכי מותג ויעדים שיווקיים הם קריטיים. כיום, תמונות יפות זה לא מספיק בכדי ליצור באזז בקרב הקהל, ברשתות החברתיות ובתקשורת. על ידי הבנת המסר הרצוי והאסתטיקה, גאלה יכולה להתאים את סשן הצילום כך שיתאים לחזון המותג, תוך הבטחה שכל תמונה שתצלם תורמת לאסטרטגיית השיווק הכוללת. סטייליסטית מיומנת כמו גאלה יודעת לשפר את תכונות המוצר, להדגיש את נקודות המכירה הייחודיות שלו וליצור סיפור מרתק ששובה את הקהל. גם כמנהלת אמנותית היא ממלאת תפקיד חיוני בהבטחה שיום הצילום יתנהל בצורה חלקה ושהחזון היצירתי יתבצע ללא רבב. מפקחת על ההפקה כולה, מתאמת את המאמצים של חברי הצוות. עם המומחיות שלה בסיפור חזותי, היא מבטיחים שהוויזואליה מתיישרת עם זהות המותג ומעבירה ביעילות את המסר הרצוי לקהל היעד

אחד היתרונות המשמעותיים של השקעה בימי צילום עסקיים הבנויים נכון- הוא היכולת לחסוך הון בהוצאות ולהגדיל את המכירות. על ידי יצירת מגוון עצום של תמונות באיכות גבוהה במהלך יום אחד, עסקים יכולים ליצור ספרייה של ויזואליה שניתן להשתמש בה בערוצי שיווק ומסעות פרסום שונים. זה מבטל את הצורך במספר צילומים ומפחית עלויות בטווח הארוך. יתר על כן, צילום מקצועי משפיע באופן משמעותי על המכירות על ידי הגדלת מעורבות הלקוחות, הקניית אמון ובידול המותג מהמתחרים

הכוח שלי כעיתונאית שמבינה את עולם התקשורת, סטייליסטית שמבינה איפה הקהל מוכן לפתוח את הארנק ואשת שיווק וקריאייטיב- הוא לאגד את כל היתרונות לסיפור ויזואלי אחד, עם מחשבה מראש על כל פלטפורמות השיווק, בניית אסטרטגיה שמעוררת עניין ויצירת בנק תמונות עשיר וגדול שמספיק להמון זמן- ביום צילומים אחד. כמו כן גאלה יכולה להצטרף לצוות שלך ו/או לבנות צוות מקצועי על פי הדרישות

ועוד מילה- אחרי עשרות שנים של ימי צילום, אלפי ימי צילום וקריאייטיב- הניסיון העצום, הידע, והיכולת לעבוד עם כל סוג דוגמנית (רזות, פלאס סייז, מבוגרות, נשים אמיתיות וכו’) - הוא פרייסלס. אז במקום לשכור צוות גדול עם מיליון אנשי מקצוע שונים (והמון אגואים) ליום הצילומים, אפשר פשוט לשכור את גאלה- לצילומים שעושים מכירות

הצצה קטנטנה לימי צילום, קמפיינים והפקות מתוך אלפי לקוחות